Нещодавно на кафедрі пропедевтики ортопедичної стоматології було запроваджено нововведення, яке змінює традиційний підхід до оцінювання студентів. Об'єктивно структурований фантомний іспит (ОСФІ), який триває вже другий тиждень, став значною подією для усіх здобувачів освіти. В рамках іспиту студенти мають можливість проявити свої мануальні навички на двох екзаменаційних станціях, де вони виконують завдання з базового препарування.
Завершуючи іспит, кожен студент бере участь у анонімному опитуванні, що дозволяє оцінити не тільки його власні навички, але й якість та ефективність проведення іспиту. Цей зворотній зв'язок важливий для подальшого удосконалення навчального процесу.
Такий підхід має на меті не тільки оцінювання здобувачів, але й розвиток критичного мислення та професійних навичок, що є вирішальним у сучасній ортопедичній стоматології. Запровадження таких інновацій підкреслює важливість практичної підготовки і дає студентам змогу вдосконалюватися в реальних умовах, готуючись до майбутньої професійної діяльності.